Professionaalsuse ja pädevuse tõstmine
- Juhi ja juhtkonna professionaalsuse toetamine
- Õpetaja professionaalsuse toetamine
- Õpetaja abi kui oluline lüli õppeprotsessis
- Suhtlemine lapsevanematega – raamatu “Koos suudame palju” põhjal, kus läbivaks teemaks on grupiprotsessid.
- Keerulised suhtlemissituatsioonid õpetaja töös – kuidas suhelda sel moel, et ma jään ise terveks
- “Tarkuste Hoidise” väärtuskasvatusmetoodika
Vääruspõhine lasteaed
- Väärtuspõhine juhtimine organisatsioonikultuuri arendamiseks
- Tarkuste Hoidise” väärtuskasvatusmetoodika, ehk kuidas läbi rahvapärimuse väärtusi õpetada
- Väärtuspõhine kasvatus Lasteaias
- Lasteasutuse meeskondlik juhtimine – küsi individuaalset pakkumist!
- Väärtusarenduse mentorlus – küsi individuaalset pakkumist!
Lasteaia õpetajale
- Õpetaja professionaalsuse toetamine
- Väärtuskasvatus lasteaias – Tarkuste Hoidise metoodika I
- Lastega filosofeerimine ja Tarkuste Hoidise metoodika parimaid praktikaid
- Koostöökoolitus – ühise tugeva meeskonnana ühiste väärtuste eest
- Koostöö lapsevanematega – kuidas luua lapsevanematest endale toetav meeskond
- Motivatsioonikoolitus “Jah, ma tahan!”
Meeskonnakoolitused
Kooliõpetajale
- Väärtuskasvatus algkoolis – Tarkuste Hoidise metoodika
- Väärtuskasvatus koolis
- Koostöö lapsevanematega – kuidas luua lapsevanematest endale toetav meeskond
- Õpetaja kui liider – grupiprotsesside juhtimine
- Cochiv juhtimisstiil – õpetaja kui treener
- Koostöökoolitus – ühise tugeva meeskonnana ühiste väärtuste eest
- Motivatsioonikoolitus “Jah, ma tahan!”
Kutsekooli õpetajale
- Õpetaja kui liider – grupiprotsesside juhtimine
- Coachiv juhtimisstiil – õpetaja kui toetav treener
- Motivatsioonikoolitus “Jah, ma tahan!”